Від перших кроків на історичному шляху люди
намагалися розкрити таємниці Всесвіту й життя. Вони замислювалися над вельми
складними питаннями. Що було, коли ще не було нічого? Як з’явився Всесвіт? Чому
за днем настає ніч, а за зимою – весна? Куди і як рухається Сонце? Як і з чого
було створено перших людей? Хто дав їм знання і навчив ремесел? Відповідаючи на
ці та інші запитання, наші предки складали міфи.
Звісно, за тих часів, коли виникали міфи, ще не
існувало ані наук у сучасному розумінні, ані досконалих приладів. Основним
засобом пізнання світу була фантазія. Спостереження над законами природи й
суспільним життям у міфах утілювалися в яскравих образних картинах, що
змальовували незвичайні події та фантастичних істот. Наші далекі предки ще не
відокремлювали себе від природи, а тому наділяли її людськими якостями. Вони
вірили, що річки й зорі – живі істоти, а звірі й дерева мають душу. Давні люди
вважали, що світ населений різноманітними божествами. Які керують їхніми долями
й законами природи…
В процесі занурення до світової скарбниці міфів, шестикласники
познайомилися з давньоєгипетським міфом «Як Тефнут покинула Єгипет». Цікаві
повідомлення про давньоєгипетські божества, читання та обговорення міфу, робота
з опорною схемою та індивідуальними картками, літературне доміно не лише
допомогли засвоїти матеріал уроку «на відмінно», а й подарували гарний настрій.
Матеріали до уроку:
Немає коментарів:
Дописати коментар