НОРМАТИВНА БАЗА
- Положення про дистанційне навчання (Наказ МОНУ № 466 від 25.04.2013)
- Лист МОНУ «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року» (№ 1/9-213 від 16 квітня 2020 року)
- Лист МОНУ «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року» (№ 1/9-213 від 16 квітня 2020 року)
ФАХОВІ СТАТТІ
ДИДАКТИЧНИЙ СУПРОВІД УРОКІВ
Електронний зошит «ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА»
САМООСВІТА
Вебінари від освітнього проекту «НаУрок»:
- «Проєктна діяльність в умовах дистанційного навчання та карантину»
- «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину»
- «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу»
- «Мотивація до навчання під час карантину»
- «Друге дихання» в дистанційному навчанні: узагальнення та нові ідеї»
- «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування»
- «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину»
- «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу»
- «Мотивація до навчання під час карантину»
- «Друге дихання» в дистанційному навчанні: узагальнення та нові ідеї»
- «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування»
Вебінари від освітнього проекту «Всеосвіта»:
- «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину»
- «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція»
- «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання»
- «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання»
- «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція»
- «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання»
- «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання»
Вебінари від Цифрового
видавництва «MCFR»:
- «Організація роботи школи в умовах карантину: нормативні орієнтири»
- «ZOOM у дистанційному освітньому
процесі: алгоритм роботи»
- «Дистанційне
навчання: психологічні та методичні аспекти»
- «Підвищуємо кваліфікацію онлайн»
- «Підвищуємо кваліфікацію онлайн»
Онлайн-семінари від ГО «За якісну освіту»:
- «Мотивація учнів різного
віку до активної діяльності в умовах дистанційного навчання»
- «Організація
дистанційного фінального контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів»
Вебінари від журналу «Зарубіжна література в школах України»:
- «Як ігри допоможуть
організувати ефективне навчання після карантину»
- «Від «А» до «Я»:
використання освітніх онлайн-інструментів як ефективна організація навчального
співробітництва»
Вебінари від онлайн-школи «Методичні родзинки
сучасного уроку»:
- «Створюємо дидактичні матеріали власними руками»
- «Завершуємо дистанційне навчання з позитивом»
Вебінар від громадської спілки «Освіторія»:
- «Психологія & література.
Взаємодія та взаємовпливи»
Немає коментарів:
Дописати коментар