середу

Сьогодні на уроці: Давньоєгипетський міф "Як Тефнут покинула Єгипет"

 

Від перших кроків на історичному шляху люди намагалися розкрити таємниці Всесвіту й життя. Вони замислювалися над вельми складними питаннями. Що було, коли ще не було нічого? Як з’явився Всесвіт? Чому за днем настає ніч, а за зимою – весна? Куди і як рухається Сонце? Як і з чого було створено перших людей? Хто дав їм знання і навчив ремесел? Відповідаючи на ці та інші запитання, наші предки складали міфи.

Звісно, за тих часів, коли виникали міфи, ще не існувало ані наук у сучасному розумінні, ані досконалих приладів. Основним засобом пізнання світу була фантазія. Спостереження над законами природи й суспільним життям у міфах утілювалися в яскравих образних картинах, що змальовували незвичайні події та фантастичних істот. Наші далекі предки ще не відокремлювали себе від природи, а тому наділяли її людськими якостями. Вони вірили, що річки й зорі – живі істоти, а звірі й дерева мають душу. Давні люди вважали, що світ населений різноманітними божествами. Які керують їхніми долями й законами природи…

В процесі занурення до світової скарбниці міфів, шестикласники познайомилися з давньоєгипетським міфом «Як Тефнут покинула Єгипет». Цікаві повідомлення про давньоєгипетські божества, читання та обговорення міфу, робота з опорною схемою та індивідуальними картками, літературне доміно не лише допомогли засвоїти матеріал уроку «на відмінно», а й подарували гарний настрій.

 

Матеріали до уроку:





Немає коментарів:

Дописати коментар