середу

Про подяку і не тільки...

 

У світі є багато приємних речей, та особливе місце серед усіх приємностей, як на мене, займає подяка. Звичайне «дякую» озивається у серці чарівною мелодією, дарує крила, надихає…

Останні кілька років я досить часто отримую подяки від колег зарубіжників з різних куточків України. Це пов’язано з тим, що мої напрацювання і дидактичні матеріали до уроків зарубіжної літератури є пізнаваними серед учасників ФБ-спільнот «Лінгвістичні смаколики» та «Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури». Звісно, я неодноразово читала рядки вдячності під своїми публікаціями, але таке «дякую», яке прилетіло сьогодні до мене від колежанки із міста Золотоноша Черкаської області, я отримую вперше… Світлини з уроків пані Лариси Коломієць є не просто подякою, а реальним обміном досвідом.

 

Матеріали до уроку вивчення «Притчі про сіяча» (8 клас):






Немає коментарів:

Дописати коментар